Co obnáší pozice šéfa klientského oddělení cestovní kanceláře? Jaké jsou nejčastější dotazy a stížnosti klientů? Nebo jak se člověk může stát delegátem? To vše a mnohem víc se dozvíte v novém díle podcastu Cestovka b.s.!
Jste zvědaví na to, jak to chodí v klientském centru cestovní kanceláře, či jaký je rozdíl mezi delegátem a animátorem a co obnáší jejich práce? Nebo vás zajímá vliv covidu-19 na komunikaci s klienty a jak na něj CK Blue Style zareagovala? Poslechněte si rozhovor s Martinem Slaným, šéfem klientského centra společnosti Blue Style.
Poslechněte si podcast:
Nefunguje přehrávač? Zobrazte si podcast přímo na Youradio:
Mohlo by vás zajímat
Experti na cestách: 8. díl
Hlavním úkolem pořadu Experti na cestách informovat o aktuálním dění na trhu cestovního ruchu. Jaký je možný vývoj a dopad rusko-ukrajinského válečného konfliktu na odvětví cestování. Pozvaní přijal výkonný ředitel Asociace cestovních kanceláří České republiky a provozní ředitel naší cestovní kanceláře Ondřej Rušikvas. Share Tweet Email
Marseille: Francouzské město okouzlí přístavem, bazilikou i paláci
Marseille je – hned po Paříži – druhým největším městem Francie a zároveň nejvýznamnějším francouzským obchodním přístavem. Rozprostírá se v regionu Provence-Alpes-Côte d’Azur v jihovýchodní části země, na pobřeží Středozemního moře, ve Lvím zálivu. Kromě nejrůznějších lodí všech možných typů a velikostí zde můžete obdivovat řadu atraktivních památek i několik moderních staveb. Zklamaní rozhodně nebudou […]