Co si představit pod pojmem digitální marketing a jak vypadá pracovní den den Jany Galvis Rivera, která se touto oblastí zabývá v cestovní kanceláři Blue Style?
Práce digitálního marketéra rozhodně není jen o kreativě! Co vše je její součástí vám přiblíží Jana Galvis Rivera, šéfka digitálu CK Blue Style. Dozvíte se také, jaký měl na tuto oblast vliv covid-19, jak se tým digitálů udržuje v technologickém obraze nebo jakými způsoby se cestovní kancelář snaží zaujmout mladší generace.
Poslechněte si podcast:
Nefunguje přehrávač? Zobrazte si podcast přímo na Youradio:
Mohlo by vás zajímat
Místo, kde dovádí i lachtani a papoušci? Delfinárium Marineland
V Česku jsme běžně zvyklí především na psy a kočky, v menších městech také na koně, krávy, kozy a ovce. Zato delfíny, lachtany a exotické papoušky zná většina z nás pouze z filmů. To se však dá hravě napravit. Plánujete dovolenou v zahraničí? Pokud ano a váháte, kam se vydat, a přitom máte slabost pro zvířata, zkuste […]
Město Kos vábí turisty na Hippokratův platan, přístav i bílé schody
Čeká vás dovolená na řeckém ostrově Kos? Ať už budete bydlet v Marmari, Tigaki, Mastichari, Kardameně či Kefalosu, neváhejte se vydat do hlavního města. Není nutné si kvůli tomu pronajímat auto, můžete vsadit na spolehlivou autobusovou dopravu. Další variantou je organizovaný výlet, který vám nabídne delegát cestovní kanceláře. Město Kos, ležící na severovýchodě, zaujme většinu […]